فراخوان هنری

فراخوانها و اطلاعیه ها و جشنواره های هنری

فراخوان هنری

فراخوانها و اطلاعیه ها و جشنواره های هنری

آغاز فعالیت: شهریور 1392
آدرس: شهرکرد، خیابان کاشانی، پژوهشکده تعلیم و تربیت استان
تلفن: 03813349864

رشته های تحت پوشش:گرافیک، گرافیک رایانه ای، عکاسی، عکاسی دیجیتال، نقاشی فنی و کاردانش، تصویربرداری، سینما، نمایش، چهره سازی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فتوشاپ مدت‌ها است که صرفه‌ی اقتصادی برای کاربران عادی نداشته و به نوعی مختص افرادی است که به ویژگی‌های تخصصی آن نیاز دارند. اما ادوبی سعی در تغییر این روند دارد و بر روی سیستم‌های عامل دسکتاپ نرم‌افزار خود را در قالب یک باندل با قیمت ۹.۹۹ دلار در ماه در دسترس خریداران و علاقمندان قرار داده است. بر روی سیستم‌های عامل موبایل نیز این شرکت، فتوشاپ را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کرده و بصورت رایگان عرضه می‌کند. اما امروز با عرضه‌ی Photoshop Fix برای گجت‌های موبایل شاهد ارائه‌ی اپلیکیشنی از سمت ادوبی هستیم که بیشتر ویژگی های مورد نیاز یک کاربر عادی و تمامی ابزار مورد نیاز برای ایجاد تغییرات در تصاویر در این اپلیکیشن وجود دارد.
Photoshop Fix همان طور که از نامش پیدا است برای ترمیم عکس‌ها کاربرد دارد و می‌توان با استفاده از آن تمامی کاربردهای مهم فتوشاپ را در یک نرم‌افزار رایگان داشت.

fix2

این اپلیکیشن تمامی ویژگی‌های کلیدی را دارا است. یک ابزار به شما کمک می‌کند تا کنتراست، اشباع بودن یا سایر موارد مرتبط با رنگ‌ها را تغییر دهید. دیگری به شما اجازه‌ی جدا کردن بخشی از تصویر را داده و ابزاری دیگر این امکان را به شما می‌دهد تا بخشی از عکس را تاریک یا بخشی دیگر را روشن کنید. اگر از کاربران همیشگی فتوشاپ باشید در فتوشاپ فیکس نیز بخش اعظمی از ویژگی‌های موجود در نوار ابزار این نرم‌افزار را خواهید دید. هر چند تمامی ویژگی‌ها در این اپلیکیشن وجود ندارند، اما مطمئنا می‌توانند نیازهای یک کاربر عادی را به راحتی رفع کنند.
فتوشاپ فیکس از امروز برای آیفون و آیپد در دسترس خواهد بود. این اپلیکیشن رایگان است، اما برای استفاده از آن نیاز به ثبت نام و دریافت یک حساب کاربری ادوبی خواهید داشت. اپلیکیشن اندرویدی این نسخه از فتوشاپ نیز بزودی عرضه خواهد شد.


 fix  ce4616e22dae43b777e90eb3b2d4fd06_XL

منبع

  • ۹۴/۰۷/۱۴
  • هنر فنی وحرفه ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی