فراخوان هنری

فراخوانها و اطلاعیه ها و جشنواره های هنری

فراخوان هنری

فراخوانها و اطلاعیه ها و جشنواره های هنری

آغاز فعالیت: شهریور 1392
آدرس: شهرکرد، خیابان کاشانی، پژوهشکده تعلیم و تربیت استان
تلفن: 03813349864

رشته های تحت پوشش:گرافیک، گرافیک رایانه ای، عکاسی، عکاسی دیجیتال، نقاشی فنی و کاردانش، تصویربرداری، سینما، نمایش، چهره سازی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دبیرخانه جایزه مصطفی (ص)، طراحی، خلق نمادها، عناصر بصری و مضمون پیشرفت های جهان اسلام در زمینه علوم و فناوریهای نوین را در دستور کار قرار داده و به این منظور نمایشگاه بزرگی از آثار تجسمی در عرصه گرافیک و عکاسی با حضور طراحان و عکاسان برجسته ایران و جهان اسلام برگزار خواهد کرد.
دانشجویان شرکت کننده در این کارگاه با راهنمایی استاد حاضر، به خلق آثاری با مضامین این جایزه بزرگ علمی و فناوری خواهند پرداخت.
همچنین دبیرخانه نمایشگاه تجسمی جایزه مصطفی (ص)، این کارگاه را به سرپرستی ‘کوروش پارسانژاد‘ و با هدف حضور حداکثری هنرمندان جوان و دانشجویان طراحی گرافیک در این رویداد علمی فناورانه برگزار خواهد کرد.
هنرمندان در این کارگاه ضمن بحث و تبادل نظر درباره موضوع، به خلق آثاری با مضامین این جایزه بزرگ خواهند پرداخت که در نهایت آثار برتر به داوری اساتید مدعو انتخاب و به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا خواهد شد.
این کارگاه آموزشی در هفته اول آذرماه امسال برگزار می شود و علاقمندان برای ثبت نام در کارگاه می توانند حداکثر تا تاریخ ۳۰ آبان، نام و نام خانوادگی، شماره تماس ثابت و برای ارزیابی، ۳ اثر خود را با عرض حداکثر ۱۵۰۰ پیکسل با فرمت jpg به پست الکترونیکی ewmustafaprize@gmail.com ارسال کنند.
دبیرخانه پس از بررسی آثار رسیده، افراد منتخب را برای حضور در کارگاه معرفی خواهد کرد و آثار برتر این کارگاه علاوه بر نمایش در نمایشگاه تجسمی جایزه مصطفی (ص) در کتاب مجموعه آثار این نمایشگاه نیز با چاپ خواهند رسید.
به گزارش ایرنا،جایزه مصطفی (ص) بزرگترین جایزه علمی و فناوری در جهان اسلام است که هر دو سال یکبار به دانشمندان و پژوهشگران برتر کشورهای اسلامی اعطا می شود.

  • ۹۴/۰۸/۱۹
  • هنر فنی وحرفه ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی